قرار گرفتن در آسیا به اوکوما مزیت خاصی نسبت به سایر برند های چرخ داده است، زیرا آنها مجبور به برون سپاری هیچ یک از تولیدات خود نبودند .
بنیانگذاران بازار منطقه ای آسیا را مانند کف دست خود می شناسند، که باعث شد توزیع در بازارهای مجاور مانند هنگ کنگ و چین تا حدودی قابل کنترل تر باشد .
در اولین سال های خود به عنوان یک تولید کننده چرخ ماهیگیری با چالش های قابل توجهی روبرو شد، اما در آغاز دهه 90 ، آنها سرانجام توانستند خود را در سراسر قاره آسیا مستقر کنند .
طی سال های بعد ، ایالات متحده و سایر بازارهای غربی نیز به محصولات این شرکت تمایل نشان دادند و این شرکت موفق شد تجارت و تولید خود را توسعه و بهبود بخشد.
با شروع کار چرخ های فلای فیشینگ، Okuma توانست سری های ترولینگ و اسپینینگ را تولید کند که به سرعت به بازار آمریکای شمالی راه یافت .
در ابتدا، این شرکت با مشکلات تولید مواجه شد و زمانی که چرخ های آنها برای اولین بار وارد بازار شد، تصویری تا حدودی بد در میان ماهیگیران آمریکایی و اروپایی داشت .اما، پس از چند سال کار سخت برای حل کردن این مشکلات و افزایش کیفیت تولید آنها، Okuma موفق شد همه چیز را تغییر دهد . کاری که به نظر می رسید Okuma انجام داده این بود که واقعا به مشتریان خود گوش دهد و محصولات خود را بر اساس تقاضای آنان بهبود بخشد .
این پیشرفت ها به معنای سرمایه گذاری پول زیادی در تولید از قبل تثبیت شده شان بود، و Okuma مجبور بود یک جهش ایمان داشته باشد، به این امید که ارتقاها فروش را در طول زمان افزایش دهند .
و همانطور که اغلب زمانی که یک شرکت شروع به گوش دادن به مشتریان خود می کند، آنها این کار را کردند ! Okuma موفق شد درآمد جهانی خود را از 800.000 دلار سالانه به 10.000.000 دلار افزایش دهد .
فروش بیشتر به معنای تصویر بهتر و رضایت بیشتر مشتریان است . و این واقعیتی است که اکثر ماهیگیران اکنون Okuma Fishing را با یک برند معتبر می دانند .
امروزه برند Okuma مخفف تجهیزات ماهیگیری باکیفیت با قیمت بسیار مناسب است که مخصوصا مبتدیان و ماهی گیران با بودجه کمتر از آن استقبال می کنند .
دیدگاه خود را بنویسید